Khamis, Ogos 18

serebelum semakin di mamah usia

hari selase lepas aku berkesempatan berbuka secara berjemaah dengan family-family tempat kerja mak aku. ala-ala family day la, cume aktiviti die makan, solat terawih, makan dan makan lagi.



satu meja dua family.



memandangkan takde kelibat awek yang cun, mahupon waitress-waitress yang comel-comel untuk di menguratkan. so, aku ambil keputusan untuk duduk diam kat meja makan sambil memerhatikan gelagat anak-anak kecil yang cube mengganggu gugat tahap kesabaran puase aku.



dem. tawu la korang kecik lagi. tapi please la. jangan teguk-teguk air bandung depan aku boleh? teguk siap jeling-jeling pulak tu.



nasib baik la aku puase. kalo tak, sorang-sorang aku bagi jurus libasan langit ke tujuh. sedang aku bersabar menahan dugaan-dugaan air bandung, laicikang dan bermacam air yang lalu lalang kat depan aku. aku di kejutkan dengan satu suare.



ini mursyid kan? kenal cikgu lagi tak?


err...ish kenal, mane boleh lupe. hehe cikgu sehat?



ok. sumpah. aku dah cube recall balik sume kenangan aku dari sekolah rendah sampai menengah. still name cikgu tu aku tak dapat nak ingat.



aku rase zombi dah makan otak aku sikit!


p/s: serius. aku rase makin banyak name cikgu aku dah lupa. adoi.

5 ulasan:

Alin Meli berkata...

hoiiii.hahaha, kalau aku tak follow maknenye kau memang tak bgitau aku la tu!chait!baru aku taw kewujudan tmpt ini.haha.sile describe muke cikgu tersebot.

Acid berkata...

xdela baru sgt. ni blog lame la, aku cume ubah dienye url je. hehe.


aku dah mintak bantuan mak aku. ko kenal cikgu tarmizi tak?

syasya berkata...

hehe betol betol...semakin besar semakin banyak kite lupe huhhu ape la nk jadi...kene banyak makan kismiss!

Acid berkata...

heh. kat umah ni mcm2 kismiss ade. kismis tuk guru, kismis doa, cokelat kismis! kissme and kissyou je xde..kih3

FaraH AfiQah MoHd LatiB berkata...

weekkkk;;!!!