Khamis, September 17

yo betty! why you so ugly? oops..thats the truth!

muvie yang aku baru je tengok semalam dengan mat bersame-same kawan-kawan nye. seat kami sangat best! depan sekali! di ulangi depan sekali. ye! punye la ramai orang pakat tak pegi terawih malam tadi (termasuk aku la tu! adehh). kalau la masjid penuh macam tu kan bagus (ok. insap sekejap)..huh



aku tak la pandai sangat nak komen cite. tapi bagi aku. agak menarik la. jauh lebih bagus kalo nak di bandingkan dengan i love you beth cooper. cite die pasal sorang pompuan yang agak desperate nak berboipren yang percaye sangat-sangat adenye 'lelaki betul' (mr right kate omputeh) berkawan plak ngan sorang laki yang berprinsip sume laki same! gatai n miang.haha. cite yang memang fun! and sangat best kalo tengok ngan awek-awek korang. (ye ke?) haha..agaknye kot. walaupon ending die agak tipikal (biase la..last-last mesti la heroin terpikat ngan hero..ye tak?) tapi. kalo korang hayati betul-betul. ade kot sikit meset yang di sampaikan. (sikitt laa..haha).

trimas buat zati and the geng. korang memang terbaek! saket leher aku malam tu! naseb bek cite best. kalo tak, mau aku mintak ganti rugi kecederaan leher yang ku alami. wakaka.


p/s: aku sangat teruje dengan ending die. tak tau kenape.

Tiada ulasan: