Ahad, September 20

jangan tanya mengapa dan kenapa.

ekceli, banyak yang aku nak kongsikan ngan kamu-kamu semue. macam-macam cerita yang berlegar-legar dalam otak aku ni. akan tetapi tangan ni terase berat sangat nak menaipnye. penat duh menghias rumah ntok raye ni. len kali la aku update cite kat korang yek.


kemungkinan, aku menyepi untok seminggu. di ulangi. kemungkinan ye.


ape-ape pon, aku ucapkan Selamat Hari Raye.Maaf Zahir dan Batin.


p/s: jemput la datang rumah. mak aku masak kuah kacang spesel~


3 ulasan:

MiraSue berkata...

Slamat Hari Raya Acid!

Tanpa Nama berkata...

dari hati with love? purh-key betul ayat itu. bahaha

selamat hari raya bro.aku da anta mesej raya kt ang lom r?

Acid berkata...

mira> selamat ari raye mira!! duet raye!

matt> haha...awat? xkn nk bubuh dr hati wit hate..kompom xder org singgah blog aku..wakaka
ade2 dpt...berbini2 bagai...bile mase ang ade bini dowh? haha