Khamis, Disember 30

kau biar betik dok?

Malaysia menang piala aff suzuki kau tahu tak? terkejut? sekarang boleh dikatakan perasaan sayang dan chentakan sukan bola sepak para rakyat jelata malaysia telah meningkat naik dengan mendadak! sungguh murni! dari utara ke selatan, timur ke barat, tua ke muda. semua sedia memuji pasukan kebangsaan!



kaum gadis pula tak putus-putus memuji khairul fahmi che mat (tak kenal? gugle sendiri). oh. rupenye beliau sebaye dengan aku! dem. dan yang paling menarik. jumaat ni dapat cuti free.



cis.kenape la piala aff ni buat time cuti semester!



tahniah kepada pasukan malaysia. tanah tumpah darahku! kepada para rakyat jelata sekalian. jangan time menang je kau suke. bile kalah kau humban perasaan sayang kau ke laut.



p/s: if you're ashamed to stand by your colours, 
      you better see another. -dicedok dari ultras malaya

6 ulasan:

naimahisemaail berkata...

mmg layan habis mucid..hehe ak ne yg xpnah mnt bola pun duk tgk mcm ak plak yg tga main bola..dpt cuti tu plg best!hehe..tp..sy lebih kagum dgn safee sali..hehe

::FAIZ FARISH:: berkata...

tahniah Malaysia.... besok cuti... haha

Acid berkata...

naimah: hehe. bkn ang sorg je naim, byk gile org kene virus bola sepak la ni! aku minat nor shahrul idlan talaha!

faiz: yeah!! jom bercuti! men bola byk2!

wann afzan berkata...

orang menonton bola, kau mengayuh kereta. apa kes?

wann afzan berkata...

aku untung sbb dpt cuti time aku ade kelas! ngahahahahahahaha!!!

Acid berkata...

ciss..xpe xpe. yg penting. next 6months aku plak cuti panjang. wahaha. bleh aku kacau ang time tu!