Rabu, Disember 22

kadang-kadang cita-cita tidak melambangkan keperibadian seseorang.

" kat tadika tadi belajar ape? "

" cikgu ajar pasal cita-cita! "

" ooo..." (angguk kepala sambil bace paper)

" abang cid, nanti kalau abang cid dah besar nak jadik ape? "

" sekarang abang cid tak cukup besar ke? "

" nantila bile abang cid dah besar macam ayah. abang cid nak jadik ape? "

" hmm..abang cid nak jadik biskut la.."

" haa? "



p/s:  Squidward this is great. Just you, me, and this brick wall you built between us. -Spongebob

12 ulasan:

wann afzan berkata...

klu aku jadi adik kau, aku mesti jadikan kau idola aku. pastu ble aku dah besar, mesti aku g umah kau pastu bakar terus umah kau tu.

::FAIZ FARISH:: berkata...

nak jadik penyanyi, masuk af.. hehehehe

Bella Luna berkata...

"bye squidward! bye Mr crab! bye squidward!"
"hey, u said squidward two times!"
"i love squidward."


-spongebob

Acid berkata...

wann: kau bakar setiap idola kau ke?

faiz: af skang dah x laku. skang org sibuk tgk pilih kasih...wakaka

bella: kau peminat tegar spongebob?

Bella Luna berkata...

wow. kau panggil aku bella. bahahahaha. memang aku suka sangat. haritu tengok spongebob marathon harihari. haha. tadi br copy spongebob movie. :D

Acid berkata...

jangan salah sangka. aku panggil bella bukan macam yang kau harapkan. lebih kurang macam 'bela' kih3. wah?? marathon sponge bob??? season baru ke??

Bella Luna berkata...

tak. tapi nanti new year ade gak marathon. hee

mikhaelahmad berkata...

fun-dykes. kenapa tak jadi kapal korek? berguna untuk umat juga paling kurang.

Acid berkata...

biskut pun berguna! boleh mengisi perut2 awek yg cun! perut boroi dikecualikan!

mikhaelahmad berkata...

baik lu jadi seat kereta. boleh mani laga bontot dengan awek-awek cun. tapi kalau stok rikishi yang duk atas lu memang durjana r nasib lu.

Acid berkata...

mat! kau keji! pervert!! wahaha

mikhaelahmad berkata...

pervert? i called it, visionary! bhahahahaha. kita kena art siket kalau part gini.