Rabu, Oktober 13

kisah ibu dan anak.

si ibu: rajin-rajin belajar. dah besar boleh bantu adik-adik.


si anak: baek ibuku.


si ibu: kalau tak de duet belanje mintak. jangan makan megi je.


si anak: baek ibuku.



*************************************************************************************



selang beberape purnama.


truut..trruut..


si anak: ibuku. anakmu kehabisan duet.


si ibu: aik? takkan dah habis duet? buat ape dengan duet biasiswa? blanje ape? pot pet pot
          beli ape? pot pet pot pet...pot pet...raya..pot pet pot..mega sale...pot pet pot pet...
          pot pet..jimat pot pet...........


si anak: *diam.. menangis dalam hati.*




p/s: kadang-kadang, naluri keibuan memang sukar di fahami.


7 ulasan:

mikhaelahmad berkata...

ayat first tu gua tak penah dengar la. tapi ayat yang lepas tu gua macam dah common. hahahaha.

Hanis Manis berkata...

aahhahhahaa. betol tu. naluri ibu memang complicated. sangat.

Acid berkata...

mikhael: dh common? maknenye lu dah biase alami atau dgr je dok? haha

hanis: seriously, u shud learn it! next time senang nk jadik mak! haha

::FAIZ FARISH:: berkata...

nak tanya. ni crita kau kan? hehehe

Sherry Shahriah berkata...

pot pet pot pet tuh perkara biase... supaya lebih berjimat...

Acid berkata...

faiz: hampir lah.

sherry: aku dh terlebih jimat.

-HANIS- berkata...

hmm...mcm ak pnh dgr je cter nie...