Rabu, Oktober 6

kadang-kadang perut lapar boleh mempengaruhi kadar pendengaran.

tengahari tadi, lebih tepat kalau dikatakan pada waktu lunch. aku menemani kawan aku ke kafe berhampiran. suasane pada ketika itu memang sangat panas. di tambah pula dengan kepayahan mencari parkir kereta, memang boleh menambah kadar kelaparan seseorang!



tapi bukan itu yang nak aku highlight kan.



time aku turun dari kereta melangkah kaki ke kafe. dengan langkah penuh macho dan tertib, tiba-tiba aku di sape oleh seorang gadis dari belakang. walaupun aku tak nampak, tapi aku cukup pasti yang suara itu datang dari seorang gadis!



"bang-bang, nak ber*men?"



cibs. terkejut gile jantung aku. macam nak pitam pon ade bile di ajukan soalan macam tu. lagi-lagi ianya terpacul dari mulut seorang gadis. aku terkesima sebentar. tak berani menoleh. hampir 7 saat aku tidak bergerak. otak aku ligat berfikir bagaimana untuk menjawab persoalan tadi.



mengenangkan aku masih berada di kawasan kampus dan iman masih kuat di dada, aku toleh dengan yakin dengan harapan diberikan kekuatan untuk menolak pelawaan beliau. belum sempat aku menyusun ayat. gadis tersebut sudah bersedia dengan tindakan selanjutnya.




abaikan gambar 2 orang makhluk lelaki itu.



"beli lah bang, kami tengah promosi hebat sekarang ni", tambah gadis tu lagi.



dem. aku senyum tawar sambil meneruskan langkahan kakiku. gadis tadi tunduk hampa.



p/s: awek brukbeng. sile bertutur dengan jelas lain kali ye.


8 ulasan:

Hanis Manis berkata...

bahahahahhahahaha. kecewa en?

Acid berkata...

sape? gadis tu la kecewa. aku semestinye tidak. ok, tipu. wakakaka

wann afzan™ berkata...

grrr..aku rasa marah skrg!! igt die btul2 nk r*men!!!

Acid berkata...

kalo ang yg bace pon dah marah. cube bygkn perasaan aku yg dengar ni. haha

-HANIS- berkata...

awek cun kot ajk b'chemical romance...hahaha...

::FAIZ:: berkata...

awek tu sure marah2 dalam hatikan? hehehe ops

tgsaqura berkata...

..hahahahahampeh...nice3..:)

C'est La Vie berkata...

ish2....