Selasa, September 21

fast review.

Minggu-minggu cuti yang berlalu memang penuh debaran. dari bunyik letupan mercun hingga ke bunyik letupan tayar! sungguh mengejutkan minda!



oh!



tidak lupa dengan bunyik tambakan pistol! dem. aku gian left4dead!



.....masa berlalu memang pantas!



tadi aku tanye dengan seorang pakar. bila agak nye aku buleh dapat time machine? pakar tadi just senyum sinis dan buat satu finger sign.



ok. fine. jawapan pakar memang menyusahkan!



p/s: aku suke kau! tapi....


7 ulasan:

Hanis Manis berkata...

gian main left4dead ya cik? hahahaha.

Acid berkata...

haha. agak la. terngiang2 bunyik hunter!

wann afzan™ berkata...

aku nk nganjing typo kau..tapi..xpelah!!!

blk cni stiap kali cuti! nnt leh main l4d 24 jam!!

Acid berkata...

ceyh. abes lame la tu 24jam?? ade org tu men 5 jam pun dh x tahan.. haha

mane? mane typo? xde poN?

wann afzan™ berkata...

typo : TAMBAKAN pistol
amik kau!!

sape kate x tahan? lapa laa wehhhh main 5 jam stret!! dh ahh sejuk. tensi kne pukul dgn charger. mesti ah lapa!

Acid berkata...

haha. aku pon baru perasaan. sori yer cikgu wann!! ;ppp

haha..orait. nanti kite mkn dulu. dan ber l4d 24jam! ade bran???

vidadarisakura berkata...

L4d2 lagi kick.hee