Sabtu, Februari 27

futsal.


trutt..trutt..trutt..



aku: hello.

ntah sape: jom join tournament futsal.

aku: aku tak dak kasut.

ntah sape: jangan tipu, aku dah tengok blog kau.
dah ade kasut baru kan?

aku: tu bukan kasut futsal ler.

ntah sape: beli la satu.

aku: kau bagi duet, aku pegi beli sekarang.

ntah sape: ala kau kan ade duet lagi....bla..bla
..bla.. murah..bla..bla...cantik..bla..bla..
al-ikhsan..bla..bla..goalll..bla..bla..



tutt.................




ah. maaf. talian terputus.


ok. sambung tido.





nampak kachak dan bergaye dari angle ni




hakikatnye.




memang seorang pemain yang berkaliber. aku saspek, rooney pon tak leh lawan kesungguhan aku bermaen.


aku tawu, mesti korang pikir en.mickey mouse makan kasut aku kan?


ok. fine. suka hati kamu la.



p/s: nampaknye tak dapat join diorang berfutsal buat sementara waktu


p/s lagi: apehal entri minggu ni banyak cerite pasal kasut? motipp?

5 ulasan:

Shahrul Tanaka Safeai berkata...

gua syak rooney akan sembah lu..kah3 ;p

hany berkata...

alalala...kesiannye...
hehe
survey nak kasut futsal??g la ngan hanis...al ikhsan jb ada sale...

Sherry Shahriah berkata...

wahaha.. kenyang en.mickey mouse tuh ehh... mantap..

D' Cako berkata...

wkakaka.
xbleyh blah.ak pn tertipu dgn rupe die yg kachak dan bergaye tuh.

---aLin---

vidadarisakura berkata...

fuyoooooooooooo.heee