Rabu, Disember 2

peralihan kuasa.

aku sudah malas untuk menaip.
nampaknya harus menaip dengan pendek sahaja.

minggu ini sibuk mahu terbang.
terbang ke negara orang. oversea kate mat saleh bin salam.
lama jugak. 8hari 7malam.
kalau dapat honeymoon lama macam ni kan bagus?

eh? bukan aku kate nak taip pendek ke tadi?
terlebey sudah..


p/s: oh. oh. duet. mane kau menghilang.

6 ulasan:

starr struckk berkata...

lu jangan lupa eli souvenir buluh runcing untuk gua satu.

Acid berkata...

haha..buluh runcing carik sendiri dowh~~ ang nk ole2 ape? acha? rosaa?

starr struckk berkata...

buluh runcing made in indo r baru into beb. haha. carikan gua no telefon gadis-gadis yang buat tarian pendet. gua dengar mereka seksi. keh keh keh

Acid berkata...

haha..lol..tu aku pasti..tapi kalo ang nk no bdk2 yg buat tarian joget ngan zapin aku bleh je bg...wakaka

starr struckk berkata...

budak-budak zapin nak buat pe? gua tak into langsung r ngan budaya yang melalaikan camtuh. wahaha

Acid berkata...

haha..ok la..tadi aku de tgk tarian ape tah..gile duh..die asik jerit yes!!! je..wakaka