Jumaat, Oktober 16

aku tak dapat jawab. suddenly aku menaip entri ini.

SKUDAI,15 Oct. - beberape jam yang lalu. telah berlangsungnye test 2 RC DESIGN yang maha dasyat bagi pelajar-pelajar UTM khususnya jurusan sivil yang kurang peratus kerajinan mereka dalam membuat revision seblum test. di dapati kesemua mereka keluar dari dewan peperiksaan dengan perasaan seperti mahu mengkarate pokok pisang tanduk pak abu.

seorang pelajar, daud (bukan name sebenar), memberitahu bahawa, beliau telah menduga soklan yang dikeluarkan adelah soklan killer yang boleh menikam ke kalbu. "aku dah agak die amik soklan past year, tu la ko tak nak dengar. kan dah tak dapat jawab!!" marah beliau kepada motor honda wave nye.

Acid (name sebenar) pula mengulas yang beliau mengesyaki lecturer beliau saje mahu memfailed kan beliau. "sejak dari test 1 aku dah saspek dah. die saje tak nak kasik aku A. mane taknye. test 1 pun susah nak score. ni kan pula nak dapat keputusan seri untuk test 2!" herdik beliau sambil mengoder nasik goreng pattaya tambah sup kosong.

seorang lagi pelajar yang enggan namenye didedahkan pula berkata, pada mulanya beliau sangat konfiden untuk menjawab sebab sume rumus beliau dah tulis dalam buku BS. malangnye ketika menjawab soklan-soklan tadi, beliau konfius di sebabkan terdapat banyak sangat rumus sehingga tidak tahu mane satu rumus yang patut dipilih.

pihak kami cuba untuk menghubungi pensyarah yang mencipta soklan-soklan membunuh tersebut tetapi gagal disebabkan kekurangan kredit. walaubagaimanapun, di harap semua pelajar mendapat iktibar dan tauladan dari kejadian tersebut.

Majulah sukan untuk Negara,

yang benar,

Karim Singa walia.

(ajk kampung pulau batu gajah melaka)
a.s.j, p.j.j, p.j.s.


p/s: jangan komen. aku tahu format ni tak penah wujud.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

fuckheads!!
lu buat gua tringat paper enzim gua!!
hahaha

SYAFIQAHSALEH berkata...

haha..siyes mmg format nie x penah wjud pun..tp klaka la..lalala~ ^^

mAxx berkata...

http://1steleven.blogspot.com

Acid berkata...

>>nose>> haha..test mmg menyakitkan ati dowh..aku xtau la final ni mcm ne lak..adeyh..

>>fiqah>> klaka kah? dr sudut mane yg klaka tu? aku dh mnaip dgn serius pon klaka gak?

mikhaelahmad berkata...

aku rasa macam nk repeat sem doe. cibai ah..

NurulAini berkata...

Paper ke surat ni? Ahahaha..