Sabtu, April 10

malas.malas.malas.

saya sangat malas untuk mengupdate blog sejak kebelakangan ini.

wah! dah due minggu rupenye tak menulis. haha.

mintak maaf. minggu-minggu yang berlalu. saya sangat sibuk(alasan cliche).

urusan rumahtangga, kerja sekolah, anak-anak dan bermacam-macam lagi perkara yang tidak logik.

harapan agar minggu yang sungguh hectic ini berakhir dengan super cepat!

kepada sesiapa yang mempunyai harapan yang same dengan aku. marilah kite same-same berdoa.


yosh!



p/s: aku berharap. sehari ade 27jam. kamu rase?


7 ulasan:

mikhaelahmad berkata...

2 hours addition mean2 another two sleepless hours.

D' Cako berkata...

aku harap sehari ade 16 jam supaye ak leh lik umah cepat!!!

hany berkata...

2 mingu rase macam 2 bulan tawu!!!

hua...saya berharap satu hari ada 2 hari..haahahhaa....:D

gudluck my gula hati...

:)

Acid berkata...

star: sile ubah gaye hidup anda! cukupla tak tido time aku dtg je. wakaka.

dcako: ang nye paper abes awal dari aku kah?

hani syg: satu hari ade 2 hari? wah. menarik. leh spend time lame2 kn? kn? :p

mikhaelahmad berkata...

im trying here dude.

hany berkata...

hahahaha..
gatay....:PPPPP
kekekeke....
malam ni sapu mopiko byk2 sket ye..keke

Acid berkata...

star: good! try harder yo?

hany syg: sapu mopiko satu balang ke? :p:P:p hihi