Khamis, Ogos 20

coretan pertama

wah... aku dah ader blog sendiri? hoho...adekah ini di sebabkan arus pemodenan?

atau saje suke-suke mengisi waktu lapang?

entah...aku pon tak tau pehal aku leh tergerak hati nak buat...

mungkin di sebabkan dorongan rakan (ang la ni mat! hasut aku buat skali..haha)

dan pembelian broadband (trimas buat ayah lang) kut...

aku sendiri pon tak tau aku rajin ke nak update bende alah ni..


..kite tunggu dan lihat je la ek?...



6 ulasan:

jigsaw berkata...

celaka ah kau. salahkan aku pulak. aku tak hasut pun. aku push je.

ah, ko buang r menda alah katalaluan untuk komen ni. penat doe menaip. lagi-lagi bulan puasa ni.

Acid berkata...

haha..bkn kah? wakaka..
sabarla dowh...aku bru jer nk bjinak2...
setting die sume aku xusik g..
nanti kau try tgk....

jigsaw berkata...

aku usik sikit2 je doe. layout mmg aku mls nak sentuh. dulu rajin r. skrg tggu naik seru kalo nk tuka. haha

Acid berkata...

hah dh tuka dh...siap buat pop up windows lag..ok? wakaka

jigsaw berkata...

wahaha. gila style la weh. ko explore bebaik, pastu ajar aku keh?

Acid berkata...

eh? aku pule? ang la ajar aku dowh..
ang sifu!...wakaka